احتمال بحرانی شدن شرایط ناشی از کرونا در لرستان

خادمی با تاکید بر ضرورت توجه مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: احتمال بحرانی شدن شرایط ناشی از کرونا در لرستان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» شامگاه(23 خرداد) در دیدار با مسوولان دانشگاه علوم پزشکی، با اشاره به آمار روز افزون بیماران کرونایی در استان لازم است برنامه ریزی مناسب برای شرایط بحرانی احتمالی به عمل آید.

 

استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت همراهی مردم برای کنترل و مهار ویروس کرونا، گفت: رعایت فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در این زمینه ضروری است.

 

خادمی با اشاره به اینکه امروز استان لرستان در شرایط مطلوبی نیست، گفت: باید وضعیت  گسترش اپیدمی و هشدار بیماری کرونا در استان بررسی شود.

 

وی با اشاره به پیش‌بینی متخصصان دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر اینکه در روزهای آینده احتمال شرایط بحرانی وجود دارد، اظهار داشت:‌ هم اکنون لرستان در وضعیت کاملا هشدار قرار دارد و لازم است بیماران، افراد سالم و همه دستگاه های اجرایی این وضعیت را مورد توجه قرار داده و جوانب بهداشتی را رعایت کنند.

 

 خادمی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی بیان کرد: اگه این شرایط ادامه پیدا کند این احتمال وجود دارد که ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شده و مشکلات بیشتری به وجود بیاید بنابراین از همه مردم درخواست می‌شود با رعایت بهداشت فردی و موارد بهداشتی از ازدحام و تجمع خودداری کنند.

کد خبر 938377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha