افزایش تولید «کلزا» در جهرم با برداشت ۴۱۰ تن محصول

جوکار از پایان برداشت محصول «کلزا» از سطح مزارع شهرستان جهرم خبر داد و گفت: نزدیک به ۴۱۰ تن محصول كلزا در مزارع سطح شهرستان جهرم برداشت شده است.

«علی جوکار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به کار برداشت محصول استراتژیک دانه روغنی «کلزا» از مزارع سطح شهرستان جهرم گفت: کار برداشت این محصول در شهرستان جهرم از اوایل خرداد ماه آغاز و به مدت 10 روز ادامه داشته است.

 

مدیر جهاد کشاورزی جهرم از پایان برداشت این محصول از سطح 204 هكتار مزارع اين شهرستان خبر داد و افزود: متوسط برداشت كلزا در شهرستان جهرم حدود 2 تن در هكتار است.

 

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 410 تن محصول كلزا در مزارع سطح شهرستان جهرم برداشت شده است، بیان کرد: قيمت خريد تضمينی كلزا در سال زراعی جاری چهار هزار و 660  تومان بوده است.

 

جوکار با اشاره به اینکه تعداد 60دستگاه کمباین در برداشت کلزا  در شهرستان جهرم فعالیت داشته است، خاطرنشان کرد: محصول برداشت شده به مرکز خرید تضمینی کلزای شهرستان تحویل داده شده است.

 

وی در پایان اظهار کرد: با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جهرم و مرکز خرید کلزا یک دستگاه بوجاری در شهرستان مستقر شده است.

کد خبر 938404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha