نگاه ویژه مدیریت شهری کاشان به بافت تاریخی

شهردار کاشان بر نگاه ویژه این نهاد به بافت تاریخی شهر کاشان به عنوان یک میراث ارزشمند تاکید کرد و گفت: اقدامات گسترده شهرداری در منطقه یک به ویژه ساماندهی معابر منتهی به بازار و بهسازی کالبدی این گنجینه تمدنی و اجتماعی گواهی روشن بر این موضوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «سعید ابریشمی‌ راد» در مراسم تکریم و معارفه مدیران منطقه یک شهرداری کاشان، با تأکید بر اینکه تمام افراد خارج از کاشان و کشور، خطه نخستین‌ها را به نام منطقه یک می‌شناسند، گفت: جدا از جایگاه ارزشمند تمام بخش‌ها و مناطق، غالبا تصویر کاشان بزرگ و متمدن در قالب شمایل این تکه از شهر به دیگران ارائه می‌شود.

 

شهردار کاشان با تأکید بر نگاه ویژه شهرداری به بافت تاریخی به عنوان یک میراث ارزشمند اظهار داشت: اقدامات گسترده شهرداری در این منطقه به ویژه ساماندهی معابر منتهی به بازار و بهسازی کالبدی این گنجینه تمدنی و اجتماعی گواهی روشن بر این موضوع است.

 

ابریشمی راد، عشق و علاقه و جدیت در کار را از جمله ویژگی‌های مدیر پیشین منطقه یک دانست و گفت: برای انتخاب مدیر جدید منطقه، علاوه بر شاخص ‌های عمومی، پارامترهای دقت، نکته‌سنجی و ظریف ‌بینی به صورت ویژه مدنظر قرار داشت که استیفای حقوق شهر و شهرداری، نظم و انضباط و جسارت در تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی دقیق واقدام مدبرانه  از شاخصه ‌های مدیر جدید این منطقه است.

 

 

شهردار کاشان ارتباط منطقه یک با دو نهاد میراث فرهنگی و اوقاف و امور خیریه را با توجه به ماهیت فعالیت در این منطقه بیش از سایر دستگاه‌ های شهرستان دانست و بر لزوم تعامل با این مجموعه‌ها در عین پیگیری موضوعات و دفاع از حقوق شهر و شهروندان تأکید کرد.

 

ابریشمی راد، ممتاز بودن نسبت بودجه عمرانی به اعتبار منطقه یک را یادآور شد و آن را زمینه‌ساز اقدامات عمرانی گسترده در این منطقه قلمداد کرد و از مدیر جدید منطقه خواست تمام ظرفیت‌ها را برای توسعه بیش از پیش منطقه به کار گیرد.

 

در این نشست، «ابوالفضل ساروقیان» به عنوان مدیر جدید منطقه یک معرفی و از تلاش‌های ۳۱ ماهه «محمدحسین واحدیان» در این سمت قدردانی شد.  واحدیان در جایگاه سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

کد خبر 938493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha