اتصال ۴۲۶ مدرسه روستایی استان اردبیل به شبکه ملی اطلاعات نهایی شد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی اتصال ۴۲۶ مدرسه روستایی استان اردبیل به شبکه ملی اطلاعات پایان یافت.

«بهروز رزمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: عملیات اجرایی اتصال 426 مدرسه روستایی استان اردبیل به شبکه ملی اطلاعات با هدف هوشمندسازی مدارس پایان یافت.

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل تصریح کرد: طرح عملیات اجرایی اتصال 426 مدرسه روستایی بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات به پایان رسیده است و دانش آموزان این مناطق می توانند از خدمات اینترنتی بهره مند شوند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: بزودی عملیات اجرایی اتصال 674 مدرسه شهری در استان اردبیل به شبکه ملی اطلاعات نیز آغاز خواهد شد.

 

رزمی افزود: تامین زیر ساخت های اتصال به شبکه ملی اطلاعات جزو تعهدات این وزارت خانه است و در راستای انجام تعهدات اجرای این پروژه در استان پیشقدم هستیم.

 

وی عنوان کرد: پس از تکمیل فرآیند اتصال به شبکه ملی اطلاعات به مدت 2 سال، ماهانه 30 حجم اینترنت با سرعت 2 مگابایت در اختیار مدارس برای مصرف دانش آموزان و فرهنگیان قرار خواهد گرفت.

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ادامه داد: در شرایط شیوع بیماری کرونا فرآیند هوشمندسازی مدارس در مناطق روستایی می تواند کمک شایانی به برنامه های آموزشی در این مناطق باشد و دانش آموزان روستایی نیز به تناسب دانش آموزان سایر مناطق از منابع آموزشی لازم برخوردار شوند.

کد خبر 938507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha