پاسخ وزارت بهداشت در مورد سرنوشت مسابقات بین‌المللی قرآن

وزارت بهداشت نظر خود را در پاسخ به استعلام سازمان اوقاف و امور خیریه در مورد سرنوشت سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اعلام و در آن بر برگزاری مسابقات به صورت ویدئوکنفرانسی تأکید کرد.

 خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، پس از اینکه شیوع ویروس کرونا باعث تعویق بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و از جمله مسابقات در عرصه‌های مختلف شد، مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه که باید فروردین‌ماه امسال سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن را برگزار می‌کردند، در چند مرحله اقدام به استعلام از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تعیین سرنوشت این مسابقات کردند.

 

بر همین اساس، وزارت بهداشت اواخر هفته گذشته پاسخ این استعلام سازمان اوقاف و امور خیریه را داده و به برگزاری مسابقات به صورت ویدئو کنفرانسی در یکی از ماه‌های شهریور یا مهر توصیه کرده است.

 

محسن فرهادی، معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به ارسال پاسخ استعلام سازمان اوقاف و امور خیریه در مورد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن گفت: با توجه به بررسی وضعیت و شرایط عمومی کشور، به سازمان برگزارکننده مسابقات بین‌المللی قرآن اعلام شده است تا مسابقات را به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار کند.

 

وی با بیان اینکه ساختار مسابقات قرآن به گونه‌ای است که امکان برگزاری به صورت مجازی و ویدئوکنفرانسی را نیز دارد، افزود: در مورد زمان برگزاری مسابقات نیز اعلام شده است که در شهریور یا مهرماه برگزار شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 938526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha