رسانه ظرفیتی عظیم برای مقابله با آسیب های اجتماعی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت مقابله با آسیب های اجتماعی تأکید کرد و گفت: رسانه ظرفیتی عظیم برای مقابله با آسیب های اجتماعی است.

حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه تربیت جوانان مؤمن و انقلابی، اظهار داشت: در این زمینه باید از همه ظرفیت ها استفاده شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان جوانان را سرمایه کشور خواند و افزود: باید جوانانی معنویت‌گرا، اخلاق‌مدار، عدالت‌خواه، مؤمن و کارآمد تربیت کرد، جوانانی که آینده کشور را تضمین نمایند.

 

وی تربیت جوان انقلابی را راه مصون سازی آنان در برابر آسیب های اجتماعی خواند و ادامه داد: پیشگیرری از آسیب های اجتماعی رسالتی خطیر بر دوش همگان بوده و باید در این زمینه از ظرفیت رسانه ها استفاده شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت الگو گیری از اندیشه های امام راحل در زمینه های مختلف اظهار داشت: اندیشه های امام راحل در تربیت نسل جوان، مقابله با آسیب های اجتماعی و ترویج امربه ‌معروف و نهی منکر، ارائه الگوی زن مسلمان و نفی بدحجابی، نفی ریا کاری و نفاق در تمسک به دین، مبارزه با مظاهر فحشا و فساد در جامعه باید به کار گرفته شود.

 

وی با بیان اینکه برخورد قاطع با ناهنجاری‌هایی که درصدد دگرگونی هویت فرهنگی ملت ایران هستند از جمله اصول امام راحل(ره) در سیاست‌های فرهنگی هستند، تصریح کرد: با نقش آفرینی در عرصه فرهنگی و دفاع قاطع از فرهنگ اسلامی و عملیاتی‌کردن باید جلوی توطئه های دشمن در عرصه فرهنگی و جنگ نرم گرفته شود.

کد خبر 938549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha