نباید مردم در بخش بازار و معیشت دغدغه داشته باشند

توحیدی مقدم گفت: در دوران کرونا با مشکلات و معضلات فراوانی روبرو بوده و تهدیدات مختلفی داشتیم که تبدیل تهدیدات به فرصت در دوران کرونا مهمترین اولویت کاری مدیران باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان « عبدالجواد توحیدی مقدم» امروز ( 24 خرداد) در جلسه شورای اداری نکا در سالن همایش ارشاد گفت: دوران سختی را در پی شیوع کرونا و مدیریت آن پشت سر گذاشته ایم و در ادامه راه باید با تغییر رفتارها، تهدیدها مدیریت شود.

 

فرماندار نکا افزود: نیروی انسانی مهمترین عامل در مدیریت کرونا بود که به صورت تمام وقت پای کار بوده است و نباید از نظر دور نگه داشته شود.

 

توحیدی مقدم گفت: در دوران کرونا با مشکلات و معضلات فراوانی روبرو بوده و تهدیدات مختلفی داشتیم که تبدیل تهدیدات به فرصت در دوران کرونا مهمترین اولویت کاری مدیران باشد.

 

وی با اشاره به شعار سال « جهش تولید» یادآور شد: آنچه در شرایط کنونی با تغییر رفتارها، عادات و برخی از برنامه ها باید مورد توجه قرار گیرد؛ حرکت در مسیر فرمایشات رهبری و تلاش برای عملی کردن شعار سال است.

 

فرماندار نکا اضافه کرد: شعار سال نباید تنها به نامه ها و سربرگ ها خلاصه شود بلکه باید به صورت عملی در این بخش وارد شد و دانشگاه ها و مراکز آموزشی با تولیدات مناسب و ارائه فکر خوب به سمت عملی کردن شعار سال و جهش تولید حرکت کنند.

 

وی ادامه داد: مردم در همه دوران همراهی و همکاری مناسبی با مسئولان دارند و اوج این همکاری و همراهی اجتماعی و سازماندهی مردمی در 13 فروردین به عینه دیده شد که با توجه به شیوع کرونا و تاکیدات مسئولان، مردم در خانه ماندند و مسائل بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کردند که باید تکریم ارباب رجوع در دستور کار کارکنان و مدیران باشد.

 

فرماندار نکا با تاکید بر کنترل بازار و مدیریت مناسب در این بخش گفت: نباید مردم در بخش بازار و معیشت دغدغه داشته باشند و باید بازرسی ها به درستی انجام و با متخلفان برخورد شود.

 

توحیدی مقدم تاکید کرد: در کنار تکریم ارباب رجوع، تکریم مدیران و کارکنان هم باید مورد توجه باشد؛ چرا که عدم امنیت مدیر و کارکنان، موجب سلب انگیزه و بی تفاوتی در عملکردها می شود.

کد خبر 938553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha