مسئولان به فکر رفع مشکلات اقتصادی مردم باشند

حجت الاسلام سرلک، با اشاره به شرایط سخت اقتصادی در جامعه امروز، گفت: مسئولان باید به فکر رفع این مشکلات باشند و در خدمت به مردم کوتاهی نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«مهدی سرلک»، امروز(24 خرداد)  در جلسه بررسی مسائل عمرانی الیگودرز در فرمانداری الیگودرز با اشاره به تلاش، مدیریت و جهاد در زمینه مقابله با ویروس کرونا در جامعه، اظهار داشت: دراین زمینه آحاد مردم و گروه های جهادی، روحانیت، مدیران و مسئولان نقش آفرینی کردند.

 

امام جمعه الیگودرز خاطرنشان کرد: با تدابیر رهبر معظم انقلاب شاهد اقدامات خوبی در زمینه مقابله با کرونا بودیم و برگزاری رزمایش های همدلی و مواسات در حمایت از نیازمندان از دستاوردهای خوب و به یادماندی بود.

 

وی بر ضرورت مایت بیشتر از نیازمندان و ادامه یافتن این روند، اظهار کرد: تقویت همدلی نیاز جامعه امروز برای کاهش فشارهی اقتصادی و معیشتی است.

 

حجت الاسلام سرلک در ادامه با اشاره به اینکه وجود تحریم ها نتوانست مانع شکوفایی مدیران انقلاب اسلامی شود، اذعان داشت: در اوج تحریم‌ها شاهد رشد و پیشرفت در زمینه های مختلف بودیم و امروز نیز باید با مدیریت و برنامه ریزی برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش شود.

 

وی بر ضرورت غنیمت شمردن فرصت ها در خدمت رسانی ها تأکید کرد و گفت: مسئولان با خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات جامعه باید به سمت پیشرفت و توسعه گام بردارند.

کد خبر 938564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha