ارائه آموزش‌های بازار محور به مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی

سهندی گفت: کمیته امداد آذربایجان‌غربی با توجه به نیاز سنجی‌های متعدد صورت گرفته در میان مددجویان، از طریق همکاری با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، آموزش‌های بازار محور به مددجویان کمیته امداد استان ارائه می‌کند.

«عزیز سهندی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: کمیته امداد آذربایجان‌غربی با توجه به نیاز سنجی‌های متعدد صورت گرفته در میان مددجویان، از طریق همکاری با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، آموزش‌های بازار محور به مددجویان کمیته امداد استان ارائه می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: کمیته امداد آذربایجان‌غربی با توجه به نیاز سنجی‌های متعدد صورت گرفته در میان مددجویان، از طریق همکاری با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، آموزش‌های بازار محور به مددجویان کمیته امداد استان ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: کمیته امداد آذربایجان‌غربی در راستای توانمند سازی مددجویان، خانواده‌های تحت حمایت را به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای معرفی می‌کند ، تا نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی بازار محور اقدام کند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این نهاد در فاصله زمانیِ آموزش تا اشتغال، همواره  به مددجویان مشاوره‌های اصولی ارائه داده تا مسیر بین آموزش و خودکفایی به صورت موفقیت آمیز طی شود.

وی تصریح کرد: ارائه آموزش‌های مهارتی به مددجویان کمیته امداد باعث توانمندسازی مددجویان در مشاغل گوناگون و دستیابی به شغل پایدار و نیز موجب مشارکت آنان در فعالیت‌های اقتصادی می‌شود.

سهندی افزود: حوزه اشتغال کمیته امداد آذربایجان‌غربی از حوزه‌های تأثیر گذار این نهاد  در راستای توانمندسازی و کاهش مشکلات مددجویان تحت حمایت است.

 

کد خبر 938629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha