پرداخت بیمه فعالان قرآنی از سر گرفته می‌شود

سعیدی گفت: بیمه فعالان قرآنی که حدود ۶ سالی است قطع شده است قرار است با پایش معلمان قرآنی در هر استان، از سر گرفته شود.

«جواد سعیدی»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: نشست فصلی مدیر عاملان اتحادیه‌های قرآنی استان‌ها همراه با اعضای هیئت‌مدیره، هفته گذشته در محل سازمان دارالقرآن کشور برگزار شد.

رئیس اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان همدان افزود: در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های اتحادیه‌ها و عملکرد تشکل‌های قرآنی در فصل مربوطه، وضعیت مؤسسات آسیب‌دیده در شرایط کرونا، نحوه حمایت از آنها و روند برگزاری مجمع‌ عمومی زودهنگام ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه خود به همراه سعیدی شکوه، مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآنی استان همدان در این نشست حضور داشتند گفت: این جلسه با حضور آقای فقهی زاده، معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام مهدی اخوان صباغ رئیس سازمان دارالقرآن برگزار و در آن موضوعات مختلفی در دستور کار قرار گرفت.

سعیدی افزود: در این نشست مقرر گردید تا همکاری مطلوب از سوی ادارات ارشاد  با اتحادیه مدغم قرآنی در هر استان صورت گیرد، همچنین بیمه فعالان قرآنی نیز از دیگر مواردی بود که در این نشست به گفت وگو نشست.

سخنگوی شورای قرآن استان همدان ادامه داد: بیمه فعالان قرآنی که حدود 6 سالی است قطع شده است با پیگری‌های آقای فقهی زاده قرار است با پایش معلمان قرآنی در هر استان، از سر گرفته شود.

وی گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که در این نشست به آن پرداخته شد ادغام دو اتحادیه قرآنی کشور و انتخابات زود هنگام بود که پیشتر قرار بود انتخابات زودهنگام هیأت مدیره اتحادیه‌های قرآنی کشور برای تشکیل اتحادیه جدید مدغم خردادماه برگزار شود که به دلیل کرونا به تیرماه موکول شد.

عضو هیئت رئیسه اتحادیه قرآنی کشور ابراز کرد: در همین راستا انتخابات زود هنگام، هیئت مدیره اتحادیه‌های قرآنی، 19 و 20 تیر ماه در تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 938693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha