دوره تخصصی مجازی قرآن کریم ویژه بانوان در کربلا پایان یافت

واحد آموزش قرآنی در آستان حسینی از پایان دوره آموزش تخصصی قرآن کریم ویژه بانوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از nashatat، واحد آموزش قرآنی وابسته به شعبه تبلیغات دینی بانوان در آستان امام حسین(علیه السلام) دوازدهمین دوره آموزش تخصصی قرآن کریم به نام «النور» را با استفاده از فناوری شبکه های ارتباطی به پایان رساند.

 

این واحد آموزشی جشن مجازی را به همین منظور از طریق اینترنت برای شرکت کنندگان در این دوره تخصصی برگزار کرد.

 

مسئول این واحد آموزش قرآنی گفت: این جشن با تلاوت یکی از استادان این دوره آموزشی آغاز شد. سپس یکی از مسئولان این واحد درباره تلاش های آستان حسینی به منظور دستیابی به برتری و ایجاد رقابت بین قرآن پژوهان و تمسک به کتاب الهی سخنرانی کرد.

 

وی افزود: این دوره چهار ماه ادامه داشت و درس هایی درباره علوم قرآن، احکام تلاوت، آیه های احکام، تفسیر سوره نور و حفظ این سوره ارایه شد.

 

این مسئول ادامه داد: در این دوره آموزشی 30 قرآن پژوه ثبت نام کردند. «ابتسام ابراهیم»، «انتصار عبدالامیر» و «زهرا فلاح» رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

 

وی گفت: هدف از برگزاری این دوره های تخصصی افزایش سطح قرآنی شرکت کنندگان، ایجاد رقابت، گسترش دانش قرآنی در میان بانوان و پرورش نسل قرآنی پویاست.

 

مسئولان این واحد آموزش قرآنی به سه نفر از برگزیدگان جوایزی را اهدا کردند و تقدیرنامه ها و هدایای معنوی نیز به سایر شرکت کنندگان تقدیم کردند.

کد خبر 938877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha