پیگیری مسئولان برای هموارسازی مسیر قانونی پروژهای خیر ساز در شیراز

رامجردی گفت: برخی از موانع قانونی پیش روی خیرین، باعث کند شدن روند کار آنها شده است و لازم است تا مسئولان شیراز برای هموارسازی مسیر قانونی پروژهای خیر ساز شیراز، همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی اکبر رامجردی»، امروز (یکشنبه 25 خرداد) در جلسه ای با حضورهیئت مدیره مجمع خیرین تامین سلامت فارس و نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر هموارسازی مسیر قانونی پروژهای خیر ساز، گفت: برخی از موانع قانونی پیش روی خیرین، باعث کند شدن روند کار آنها شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس افزود: خوشبختانه همواره شاهد تعامل مطلوب مسئولان استان با خیرین بوده ایم و باید راهکارهای لازم و قانونی برای تسهیل پیشرفت خیرین در استان فارس با حمایت مسئولان بررسی و ارائه شود.

وی اضافه کرد: اگر نمایندگان منتخب مردم فارس در مجلس شورای اسلامی نیز در این راه اقدامات لازم را پیگیری کنند، خیرین با دغدغه کمتر به امور خیر پرداخته و روند کار آنها تسهیل خواهد شد.

رامجردی با اشاره به تاثیر ساخت و سازهای خیرین در تبدیل شدن شیراز به عنوان یکی از قطب های پزشکی کشور، بیان کرد:  گرچه تلاش خیرین در نگاه اول در ارتقای سیستم بهداشت و درمان یک شهر موثر است اما تاثیر این مراکز را در ارتقای وضعیت رفاه اجتماعی یک شهر نمی توان نادیده گرفت.

وی تاکید کرد: بدین ترتیب در کنار دیدگاه  خیر، باید این موضوع نیز در نظر گرفته شود و قانون به گونه ای مدون شود که تسهیل کننده و تشویق کننده خیرین در اجرای کارهای خیر باشد.

گفتنی است در این نشست که با حضور شماری از نمایندگان منتخب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، پیشنهاداتی در خصوص تامین تعرفه های مراکز خیریه، زمین پروژهای خیرساز، انشعابات، مالیات و مشارکت دولت بحث و ارائه شد.

کد خبر 938880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha