حفظ حقوق شهروندی از تاکیدات مهم شورای شهر به مدیران شهرداری است

نوروزی گفت: یکی از مسائل مهم و تاکید موکد اعضای شورای شهر به مدیران و کارکنان شهرداری، حفظ حقوق شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «احمد نوروزی» امروز (۲۵ خرداد) در حاشیه جلسه کمیته نظارتی شماره ۴ که در منطقه ۶ شهرداری برگزار شد، اظهارکرد: یکی از مسائل مهم و تاکید موکد اعضای شورای شهر به مدیران و کارکنان شهرداری، حفظ حقوق شهروندان است.

 

رئیس کمیته نظارتی شماره ۴ شورای شهر مشهد افزود: مدیران و عوامل مدیریت شهری خود را باید پیوسته به جای شهروندان بگذارند و بیاندیشند که اگر در جایگاه مقابل یعنی شهروندان مراجعه‌کننده به شهرداری بودند، چه انتظارات و توقعاتی داشتند.

 

وی با بیان اینکه البته برآورده کردن همه انتظارات مردم نیز میسر نیست، تاکید کرد: در عین حال باید هرآنچه که حق مردم است، محقق شود و مدیران و کارشناسان شهرداری خود را بخاطر منافع شهرداری، مدیون مردم نکنند چرا که حق‌الناس است و غیرقابل بخشش.

 

نوروزی گفت: اهمیت حق‌الناس به نحوی است که امام‌حسین(ع) خطاب به یارانش می‌فرمایند: « هر کس از شما حق الناسی به گردن دارد برود.» او به جهانیان فهماند که حتی کشته شدن در کربلا هم از بین برنده حق الناس نیست.

 

رئیس کمیته نظارتی شماره ۴ شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: این گفته‌ها به معنی نادیده گرفتن حقوق شهرداری نیست چراکه حقوق شهرداری نیز حقوق عموم شهروندان بوده و باید از آن مراقبت کرد.

کد خبر 938905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha