محتواسازی در فضای مجازی مهمترین فعالیت فهما با مشارکت کانون های مساجد است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت محتواسازی در فضای مجازی گفت: محتواسازی در فضای مجازی مهمترین فعالیت فهما با مشارکت کانون های مساجد است.

« حجت الاسلام شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت های صورت گرفته در بازدهی هفته گذشته در کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: محتواسازی در فضای مجازی مهمترین فعالیت فهما در قالب مشارکت کانون های مساجد است.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: در بحث مدافعان سلامت متناسب با ماه های گذشته، شاهد فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در قالب تولید ماسک، ضدعفونی کردن معابر، همراهی با خانواده مبتلایان، همچنین توزیع و اطلاع رسانی در خصوص این بیماری ویروسی بودیم.

وی تصریح کرد: طی هفته ای که گذشته فعالیت هیئت های مذهبی مساجد با حضور فعالان کانون فرهنگی هنری مساجد بیش از پیش رونق یافت و در این خصوص با رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد برپایی مراسم های نوحه سرایی بودیم.

حجت الاسلام شکری خاطرنشان کرد: شناسایی و توجه به محرومان و افراد بی بضاعت از دیگر برنامه های صورت گرفته در قالب طرح مواسات است که همچنان با شور و حالی بیش از گذشته در حال انجام است.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز توضیح داد: محتواسازی در فضای مجازی قالب طرح فهما است که فعالان و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهت این مهم گام های موثری را در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و مذهبی برداشته اند.

این استاد دانشگاه مطرح کرد: بنابر تفاهم نامه ای که با سازمان سراج منعقد شده است، ارتقاء سواد رسانه از جمله برنامه های محوری و آموزشی است که طی آن بر محتواسازی در فضای مجازی نیز تأکید می شود.

 

کد خبر 939027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha