پیام تسلیت معاون سیما در پی درگذشت استاد محمدعلی کشاورز

مرتضی میرباقری معاون سیما در پیامی درگذشت استاد محمدعلی کشاورز هنرمند پیشکسوت تلویزیون و سینما را تسلیت گفت.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، متن پیام تسلیت به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون درگذشت محمدعلی کشاورز، چهره ماندگار عرصه بازیگری، موجب تأثر و اندوه عمیق اینجانب شد.
این بازیگر توانمند، یکی از ستاره‌های درخشان آسمان هنر این سرزمین بود. بازیگر متعهدی که هیچ گاه نام و یادش از ذهن و دل مردم هنردوست ایران فراموش نمی‎شود. مرحوم محمدعلی کشاورز از جمله بازیگرانی بود که بیشتر در سیما و سریال‎های تلویزیونی شناخته شد. بدون شک کمتر کسی است که سریال «پدر سالار» را دیده باشد و بازی او در نقش اسدالله را تحسین نکرده باشد. سریال‎های «هزار دستان»، «سربداران»، «سلطان و شبان» و «گرگ‎ها» نیز از دیگر مجموعه‌های تلویزیونی بودند که این بازیگر با حضور خود به آن‌ها وزن هنری بیشتری بخشید.
هجرت این بازیگر بزرگ، یک خسارت برای فرهنگ و هنر ما و به ویژه رسانه ملی محسوب می‌شود؛ چرا که محمدعلی کشاورز از بازیگرانی بود که تا پایان عمر، متعهدانه و بی‎حاشیه زندگی و فعالیت کرد.
اینجانب، درگذشت این هنرمند فقید را حضور خانواده محترم ایشان، خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان از خداوند متعال طلب صبر و برای آن هنرمند والا مقام رحمت و غفران الهی مسئلت دارم.

کد خبر 939052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha