انعقاد تفاهم‌نامه ساخت سه فضای آموزشی در خوزستان

قربانی از انعقاد تفاهم‌نامه ساخت سه فضای آموزشی در خوزستان با خیری نیک اندیش خبر داد و گفت: این فضاهای آموزشی در شهرستان‌های باوی و مسجدسلیمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی قربانی» شب گذشته در حاشیه تفاهم‌نامه ساخت سه فضای آموزشی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این فضای آموزشی شامل ۲۴ کلاس درس در شهرستان‌های مسجدسلیمان و باوی طی جلسه‌ای با خیر نیک اندیش «مهران کاهکش» به امضا رسید.

 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از عمل خیرخواهانه و ارزشمند این خیر مدرسه‌ساز افزود: خیرین مدرسه‌ساز ایثارگرانی هستند که بدون هیچ چشم‌داشتی از مال خود گذشته و با مشارکت خود به توسعه زیرساخت فضاهای آموزشی کشور کمک شایانی می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه همکاران ما در نوسازی مدارس خوزستان با تلاش و کوشش مدارسی ایمن با آخرین استانداردها را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند اضافه کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه در شهرستان باوی تکمیل مدرسه ۶ کلاسه شیبان با زیربنای کل ۹۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال که سهم خیر پنج‌میلیارد ریال و سهم دولت ۲۵ میلیارد ریال است و تا مهرماه به بهره‌برداری می‌رسید.

 

قربانی از تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه نواب صفوی در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد و تصریح کرد: این مدرسه در مساحت ۲ هزار مترمربع و با زیربنای یک‌هزار و ۶۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال احداث می‌شود که سهم خیر ۳۰ میلیارد ریال بوده و ۳۳ میلیارد ريال نیز سهم دولت است.

 

وی در پایان به احداث مدرسه ۶ کلاسه نمره ۲ مسجدسلیمان اشاره کرد و یاد آور شد: این مدرسه با مساحت یک‌هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۷۵۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال است که سهم خیر ۱۵ میلیارد ریال و سهم دولت ۲۰ میلیارد ریال است و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می شود.

 

کد خبر 939117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha