بررسی «برنامه الحاق» بهانه رئیس «موساد» برای دیدار با سران عرب

رئیس دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی قصد دارد تا برای بررسی برنامه الحاق با سران کشورهای عربی دیدار کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، «یوسی کوهن» رئیس دستگاه اطلاعات و عملیات ویژه در رژیم صهیونیستی (موساد) قصد دارد نشستی را با رهبران و مسئولان کشورهای عربی برای بررسی اجرای برنامه الحاق بخش هایی از کرانه باختری به این رژیم برگزار کند.

 

یک شبکه صهیونیستی گزارش داد: کوهن می خواهد با سران کشورهای عربی از جمله مصر و اردن با هدف بررسی و فهم مواضع این کشورها نسبت به برنامه الحاق مذاکراتی انجام دهد.

 

یوسی در نشست با سران کشورهای عربی به دنبال کاهش شدت واکنش ها در این کشورها نسبت به برنامه الحاق است. وی امیدوار است تا با انجام این مذاکرات بتواند این طرح صهیونیستی را اجرایی کند.

 

این شبکه صهیونیستی اسامی مسئولان و رهبرانی که یوسی قصد دارد با آنها نشست برگزار کند، اعلام نکرده است.

 

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد: این رژیم می خواهد عملیات الحاق را از اول جولای آینده اجرایی کند و بخش هایی از مساحت کرانه باختری را به این رژیم ضمیمه کند.

 

تشکیلات خودگردان فلسطین ماه گذشته اعلام کرد: سازمان آزادیبخش فلسطین قصد دارد تا توافقنامه های منعقد شده با رژیم صهیونیستی و آمریکا را به دلیل برنامه الحاق منحل کند.

 

گروه های مقاومت فلسطین نسبت به پیامدهای اجرای این برنامه صهیونیستی هشدار دادند. مردم فلسطین نیز تظاهرات هایی را در اعتراض به این برنامه در مناطق مختلف فلسطین اشغالی برگزار کردند.

کد خبر 939158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha