اوقات فراغت مجازی برای تابستان جوانان بیرجندی

شیردل از راه اندازی پویش‌های مردمی سمن‌ها و هیأت‌های ورزشی در تابستان سال جاری برای اطلاع رسانی و ارائه برنامه های آموزشی مجازی اوقات فراغت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد شیردل» صبح امروز (26 خرداد) در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بیرجند اظهار کرد: در سال گذشته پنج جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان در حوزه هفته جوان و گفت‌وگوهای خانواده‌محور، اوقات فراغت، اشتغال و ازدواج، فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی برگزار شده است.

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان بیرجند افزود: در حوزه‌های مختلف اوقات فراغت ستاد امور جوانان شهرستان بیرجند نیز  ۳۲ هزار و ۸۳۴ برنامه در ۲۴۴ پایگاه اجرا شده است.

 

وی از راه اندازی پویش‌های مردمی سمن‌ها و هیأت‌های ورزشی در تابستان امسال خبر داد و تصریح کرد: طراحی سایت ویژه اوقات فراغت و بهره‌گیری از سامانه شاد دانش‌آموزی برای دوره‌های مجازی آموزشی از جمله برنامه‌های این حوزه است.

 

«حسین علی فولادی» رئیس میراث فرهنگی شهرستان بیرجند نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه سازمان‌های مردم نهاد یک سرمایه گرانبها هستند که در صحنه های مختلف مشارکت دارند، گفت: باید از  آسیب جهت‌گیری سیاسی و انتفاعی شدن سازمان های مردم نهاد  جلوگیری شود.

 

وی به برنامه‌های اوقات فراغت میراث فرهنگی برای تابستان امسال اشاره کرد و گفت: کلاس‌های مختلف صنایع دستی، آموزش سفال با حضور پیشکسوتان  و هنرمندان سفال شهرستان و استان برگزار خواهد شد.

 

«محمدعلی طالبی» عضو هیات علمی دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: باید فعالیت‌های سمن‌ها به‌طور گسترده و همه‌جانبه اطلاع‌رسانی شود و تعاملات بین دستگاهی نیز توسعه یابد.

 

وی بر بهره‌گیری از بستر فضای مجازی برای ارائه آموزش‌های ورزشی و برنامه‌های اوقات فراغت در شرایط کرونایی تاکید کرد و افزود: باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به برنامه‌ریزی فعالیت ورزشی همچون پیاده‌روی‌ها و فعالیت‌های ورزشی  نیز اقدام شود تا بسیاری از مشکلات خانوادگی و ارتباطات اجتماعی ناشی از خانه‌نشینی، برطرف شود.

 

 

کد خبر 939192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha