۱۰۰ قرص نان صلواتی بین محرومان اسفراین توزیع شد

مدیر کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا(س) اسفراین، از توزیع ۱۰۰ قرص نان صلواتی بین محرومان و به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

«سجاد سالاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا(س)، 100 قرص نان بین نیازمندان شهر اسفراین در محله مسجد توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا(س) اسفراین بیان کرد: طرح توزیع نان صلواتی در همه مناسبت های شهادت ائمه اطهار علیهم السلام اجرا می شود.

 

وی همچنین به اجرای آیین عزاداری و سوگواری در شب شهادت رییس مذهب تشیع اشاره کرد و گفت: این برنامه با حضور اهالی محله و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شد که با ذکر مصیبت و مداحی و سینه زنی همراه بود.

 

سالاری بیان کرد: در ادامه این مراسم، حلقه معرفتی با محوریت تفسیر کتاب «توحید مفضل» که در مبحث خداشناسی و نقل شده از امام جعفر صادق (ع) است، توسط یکی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اسفراین تشکیل شد.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا(س) اسفراین در روزهای شیوع کرونا با فعالیت های مردمی و خیرخواهانه از جمله تولید ماسک، ضدعفونی معابر، توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان و توزیع نهال رایگان، اقدامات شایسته ای در خدمت به مردم و کاهش بیماری کرونا انجام داده است.

کد خبر 939271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha