برگزاری مسابقه و آزمون آنلاین تفسیر قرآن کریم ویژه شعب مکتب «القرآن ثارالله (ع)»

حجت الاسلام الهیاری گفت: مسابقه و آزمون آنلاین تفسیر قرآن کریم ویژه شعب «مکتب القرآن ثارالله» با هدف انتقال مفاهیم قرآن کریم به زندگی فردی و اجتماعی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد الهیاری»، امروز (دوشنبه 26 خرداد) از برگزاری مسابقه و آزمون آنلاین تفسیر قرآن کریم ویژه شعب مکتب «القرآن ثارالله (ع)» خبر داد و به خبرنگاران گفت: این مسابقه و آزمون آنلاین با هدف انتقال مفاهیم قرآن کریم به زندگی فردی و اجتماعی برگزار خواهد شد.

قائم مقام موسسه موقوفه مکتب «القرآن ثارالله(ع)» افزود: موسسه موقوفه مکتب «القرآن ثارالله (ع)» به دلیل شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری حضوری کلاس های ختم همگانی قرآن کریم، ترجمه و تفسیر با بهره گیری از فضای مجازی به برگزاری فعالیت قرآنی و فرهنگی به صورت مستمر و ویژه قاریان و حافظان و قرآن آموزان این موسسه اقدام کرده است.

وی اعلام کرد: این آزمون آنلاین با محوریت مفاهیم و تفسیرقرآن کریم ساعت 18 روز چهارشنبه 28 خرداد برگزار خواهد شد و علاقمندان از طریق کانال https://chat.whatsapp.com/jd7rx5h6mqna6hhwaubpwez  می توانند اقدام کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های 36270348 و 52722174 تماس بگیرند.

کد خبر 939295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha