انجام ۷۴۷ تولید محتوایی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس

افتخاری گفت: ۱۳۱ مربی و کارشناس اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در طرح «پیک امید مجازی» موفق به تولید ۷۴۷ محتوای فرهنگی، هنری و ادبی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «زهرا افتخاری»، امروز (دوشنبه 26 خرداد) با ابراز رضایت از مشارکت مربیان و کارشناس اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس در حوزه تولید محتوایی به خبرنگاران گفت: 131 مربی و کارشناس اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در طرح «پیک امید مجازی» موفق به تولید 747 محتوای فرهنگی، هنری و ادبی شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: با شیوع کرونا، تولید محتوا در اولویت کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور قرار گرفت و استان فارس نیز همواره در انجام این فعالیت ها مشارکت فعال داشته است.

وی اضافه کرد: از اسفند 98 تا کنون، 519 فعالیت فرهنگی در بخش‌های کاردستی، قصه‌گویی، بازی و سرگرمی، معرفی شخصیت و معرفی سرزمین، فعالیت ادبی در بخش‌های داستان‌خوانی و حکایت خوانی، شعرخوانی، طرح ادبی، معرفی کتاب و کتاب‌سازی فعالیت هنری در قالب نقاشی، خوشنویسی، انیمیشن و کلیپ، سفال‌گری، نمایش‌عروسکی، موسیقی و سرود توسط 131 مربی هنری کانون فارس تولید شده است.

افتخاری با اشاره به فعالیت روزانه 42 مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس در فروردین امسال، عنوان کرد: تمامی فعالیت‌های حضوری کانون به فضای مجازی منتقل شده است و با وجود بازگشایی مراکز کانون از 10 خرداد امسال، همچنان برنامه ها به صورت مجازی برگزار می شود.

کد خبر 939300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha