شبکه فرسوده آب روستایی شهرستان دره شهر نیازمند اصلاح است

فرماندار دره شهر با بیان اینکه از هدر رفت آب در این شهرستان باید شبکه فرسوده آب روستایی اصلاح شود، گفت: شبکه فرسوده آب روستایی شهرستان دره شهر نیازمند اصلاح است.

«کیانوش محمدنژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با ابراز رضایتمندی از وضعیت آب رسانی و تامین آب شرب در روستاهای شهرستان دره شهر، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما، تسریع در روند اجرای پروژه های آبرسانی روستایی شهرستان باید در دستور کار آب و فاضلاب استان قرار گیرد.

 

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از هدر رفت آب در سطح این شهر، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از هدر رفت آب در این شهرستان باید شبکه فرسوده آب روستایی اصلاح شود.

 

محمدنژاد یکی از اولویت های مهم در شهرستان دره شهر را آب شرب شهری و روستایی داست و گفت:  فرسودگی انشعاب ها، خرابی یا حجم کوچک مخزن های نگهدارنده آب از دیگر مشکلات این شهر است که اصلاح، تعویض شبکه آب رسانی، تعمیر و ساخت مخزن های جدید جهت برخورداری و استفاده پایدار از آب شرب در روستاها باید مدنظر قرار گیرد.

 

وی با اشاره به برنامه های مهم فرهنگی در شهرستان دره شهر، یادآور شد: در کمیته برنامه ریزی شهرستان، تکمیل پروژه نیمه تمام کتابخانه عمومی شماره ۲ دره شهر و تعمیر و تجهیز کتابخانه های عمومی، اعتبارات خوبی در نظر خواهیم گرفت.

 

فرماندار دره شهر خاطرنشان کرد: بیش یک هزار و ۱۱۴  واحد صنفی در شهرستان دره شهر واجد شرایط دریافت تسهیلات حمایتی کرونا هستند.

 

کد خبر 939468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha