نتایج ارزیابی  دستگاه های اجرایی در اقامه نماز دهم تیر ماه سال جاری اعلام می شود

حجت الاسلام رودبارانی گفت: نتایج ارزیابی دستگاه های اجرایی در اقامه نماز دهم تیر ماه سال جاری با تجلیل از برگزیدگان اعلام می شود.

حجت الاسلام «علی رودبارانی» در حاشیه برگزاری جلسه توجیهی تکمیلی سامانه سجاده با حضور دبیران نماز دستگاه های اجرایی استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: در این جلسه آموزشی که 50 نفر از دبیران نماز دستگاه های اجرایی استان حضور دارند آموزش های لازم در خصوص چگونگی بارگزاری مطالب و فعالیت های دستگاه ها ارائه شد.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی افزود: در این جلسه به صورت ابتکاری دبیر نماز شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی که به عنوان دستگاه برتر در اقامه نماز معرفی شده بود به ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه درج فعالیت ها و گزارشات در سایت سامانه سجاده پرداخت و مورد استقبال همگان واقع شد.

 

وی ادامه داد: ارزیابی نماز دستگاه های اجرایی استان طی روزهای 18 تا 20 خرداد ماه انجام و زمانی نیز برای انتقادات و پیشنهادات گذاشته شد که نتیجه آن همین جلسه با توضیحات نماینده دستگاه برتر در امر نماز بود.

 

این مقام مسئول زمان ارزیابی نماز دستگاه ها را در سال 99 خرداد سال بعد دانست و تصریح کرد: نتایج ارزیابی 98 دستگاه ها در اقامه نماز دهم تیر ماه سال جاری با تجلیل از برگزیدگان اعلام می شود.

 

حجت الاسلام رودبارانی افزود: ارزیابی از فعالیت‌ها ویژه نماز در ادارات، نهاد‌ها ودستگاه‌های اجرایی امسال از طریق سامانه سجاده انجام ودستگاه‌های برتر انتخاب می‌شوند.

 

کد خبر 939485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha