آنان که دغدغه خدمت به مردم‌دارند را فراموش نمی‌کنم

سردار بابایی گفت: حضور فعال مردان وزنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی در همه‌جا مایه دلگرمی من بود، محبان مردم و آنان که دغدغه خدمت به مردم‌دارند در دلم باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» امروز (27 خرداد) در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی سپاه کربلای مازندران، اظهار کرد: ۶ سال خدمت مردم مؤمن مازندران بودم جز خاطره خوش هیچ‌چیزی در ذهنم نیست.

 

فرمانده سابق سپاه کربلا‌، افزود: حضور فعال مردان وزنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی در همه‌جا مایه دلگرمی من بود، محبان مردم و آنان که دغدغه خدمت به مردم‌دارند در دلم باقی خواهد ماند.

 

سردار بابایی تصریح کرد: فعالیت‌های عمومی سپاه که نشانگر حضور مردمی و خودجوش بسیجیان و نیروها بود در این مدت نشان داد که با شور و حرارت انقلابی و با بصیرت سربازی امام زمان (عج) را قبول کردند و در مسیر انقلاب اسلامی حرکت‌دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: تلاش داشتیم در طول این سال‌ها کار را کوچک نشماریم میدان را محدود نبینیم سختی‌ها، نارضایتی نیاورد.

 

سردار بابایی در پایان گفت: انتظار داریم که همراهان دعا کنند تا آخر عمر در مسیر سرخ حسینی تحت پرچم ولایت باقی بمانیم و عمرمان بیهوده سپری نشود.

 

به گزارش شبستان،سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدحسین بابایی» از 24خرداد1393فرماندهی سپاه کربلا را عهده دار بود. امروز(27خرداد) با حضور سردار «علی فدوی» جانشین فرماندهی کل سپاه تودیع و سرهنگ «سیاوش مسلمی» که معاونت هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان را بر عهده داشت، به عنوان فرمانده سپاه کربلای مازندران معرفی می شود

 

کد خبر 939554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha