بهره‌برداری از ۲ مدرسه ظرف ۲ ماه آینده در غیزانیه

شریعتی از بهره‌برداری از ۲ مدرسه ظرف ۲ ماه آینده در غیزانیه خبر داد و اضافه کرد: همچنین ساخت یک مدرسه در غیزانیه بزرگ آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» عصر امروز (سه شنبه ۲۷ خرداد) در حاشیه تهیه و توزیع اقلام دانش‌آموزی برای غیزانیه، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سال ۹۵ که اولین بازدید بنده از بخش غیزانیه بود ۴۴ کلاس کانکسی در غیزانیه وجود داشت اظهار کرد: اکنون دیگر کلاس کانکسی نداریم.

 

استاندار خوزستان تصریح کرد: سال گذشته برای حدود ۸۰ مدرسه در این بخش و حدود پنج‌هزار دانش‌آموز اقلام قابل ملاحظه‌ای را برای تجهیز مدارس غیزانیه اختصاص دادیم.

 

وی ادامه داد: امسال هم برای تکمیل آن مساله ۲ میلیارد تومان اقلام اختصاص دادیم و همچنین به اندازه ۲ هزار نفر لوازم تحریر را آماده کردیم که توزیع خواهد شد.

 

شریعتی از بهره‌برداری از ۲ مدرسه ظرف ۲ ماه آینده در غیزانیه خبر داد و اضافه کرد: ساخت این مدارس از قبل آغاز شده بود و همچنین ساخت یک مدرسه در غیزانیه بزرگ آغاز خواهد شد.

 

وی در پایان یاد آور شد: بنا بود یک مدرسه هم در ایستگاه خسروی ساخته شود که دستور داده شد تا آغاز ساخت آن در دستور کار قرار گیرد.

 

«علیرضا قربانی» نیز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با توجه به اینکه اولویت تمام دستگاه‌ها کمک به مناطق محروم است، برای ما هم کمک به مدارس و دانش‌آموزان مناطق محروم غیزانیه در دستور کار بود.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با بیان اینکه سال گذشته به دستور استاندار اقلام تجهیزاتی بین مدارس غیزانیه توزیع شده بود تصریح کرد: امسال هم در ادامه همان بحث در طی مراسمی اقلام تجهیزاتی مدارس با اعتبار بیش از ۲ میلیارد تومان توسط استاندار به دانش‌آموزان و مردم غیزانیه تقدیم می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه غیزانیه بیش از ۶۰ مدرسه و سه‌هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مقطع متوسطه و ابتدایی دارد که این اقلام به آنها تقدیم می‌شود ابراز کرد: بیش از ۴۰ کلاس درس کانکسی در سه سال گذشته وجود داشته که با تلاش صورت گرفته همه مدارس کانکسی حذف و کلاس‌های درس مقاوم جایگزین آنها شد.

 

قربانی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار شبستان در خصوص تقدیم اقلام به مناطق محروم استان عنوان کرد: هم اکنون تمام مناطق محروم به‌خصوص مناطق حاشیه اهواز تعمیر و تجهیز می‌شود و در آخرین سفر وزیر به خوزستان در عین ۲ مدرسه‌ای تجهیز افتتاح شد.

 

گفتنی است این اقلام شامل، یخچال، رادیاتور برقی، تخته وایت‌برد، میز معلم، کمد بایگانی، صندلی راحتی اداری، میز و صندلی دانش‌آموزی یک نفره، چاپگر، کامپیوتر به همراه کلیه متعلقات، آب تصفیه‌کن نیمه صنعتی، آب‌سردکن چهار شیر و کولر پنجره‌ای است.

 

کد خبر 939741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha