یادواره مجازی ۵۲ شهید روستای شهیدآباد بهشهر برگزار شد

یادواره ۵۲ تن از شهدای روستای شهیدآباد بهشهر به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر، همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) امروز ( 28 خرداد) یادواره شهدای 52 تن از شهدای روستای شهیدآباد بهشهر به صورت مجازی برگزار شد.

 

 حجت الاسلام «غلامحسن تسخیری» در مراسم یادواره مجازی 52 تن از شهدای روستای شهیدآباد بهشهر گفت: جایگاهی که خدای متعال برای انسان در نظر گرفته است جایگاه ویژه ای است که شهدا با دیدن بهشت و جایگاه خود، با آغوش باز به سمت شهادت می روند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه مازندران افزود: شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم مجاهدان فی سبیل الله هستند که عاشقانه وارد عرصه شدند و از یاران امام حسین(ع) بودند و در این معرکه با گذر از مسائل دنیوی به سمت خدا روی آورند و جانشان را با خدا معامله کردند.

 

وی اظهار کرد: شهدا دارای فضائل فراوان هستند و هرجای بهشت را که بخواهند برای خود انتخاب و در آن ماندگار خواهند شد.

 

حجت الاسلام تسخیری بیان کرد: بهشت دارای هشت طبقه است و خداوند می فرماید: هر کس برای من جانش را معامله کرد؛ برای او چنان آخرت را درست می کنم که هر کجا را که بخواهد انتخاب و در آنجا آرامش یابد.

 

وی گفت: اینکه انسان به مقامی برسد که وجه خداوند را ببیند تنها مخصوص شهداست که دارای ارزش و جایگاه رفیعی هستند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه مازندران افزود: خداوند از هر رنجی شهدا را می رهاند و این مقام پیامبران و شهداست.

 

وی بیان کرد: شهدا راه هزار ساله را یک ساله طی کردند و با خداوند نجوا و معامله کردند و به ذات اقدس الهی و مقام ملکوتی پیوستند که امیدواریم ادامه دهنده راستین راه شهدا باشیم.

 

حجت الاسلام تسخیری تصریح کرد: یاد و نام شهدای روستای شهیدآباد بهشهر را گرامی می داریم و امیدواریم با امام حسین(ع) محشور باشند.

کد خبر 939875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha