لزوم تسریع دانشگاه علوم پزشکی در توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان فومن

محسنی خواستار تسریع کار دانشگاه علوم پزشکی در توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان در شهرستان فومن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و رییس شبکه بهداشت و درمان استان گیلان به همراه نماینده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در استان گیلان با فرماندار شهرستان فومن دیدار کردند.

 

در این دیدار، درخصوص آخرین وضعیت اجرای عملیات عمرانی و نوسازی در مرکز بهداشت ماکلوان و همچنین بازسازی و تجهیز بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهر فومن و نوسازی و تجهیز تعدادی از خانه‌های بهداشت شهرستان بحث و گفتگو شد.

 

«محمدرضا محسنی» در این نشست اظهار کرد: در شرایط کنونی، اقدام بسیار ارزشمندی توسط ارتش در راستای نوسازی و تجهیز مرکز بهداشت ماکلوان انجام شده است.

 

فرماندار فومن افزود: انتظار می‌رفت رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مسئولین آن با التفات به ظرفیت ارتش، توجه بیشتری به تکمیل طرح‌های نوسازی و تجهیز زیرساخت‌های بهداشت و درمان در شهرستان داشته باشند که برخی از آن ها پیشرفت بالای ۷۰ درصد دارند.

 

وی بر اهتمام خود و نمایندگی ارتش در ارائه حداکثر خدمات به مردم شهرستان تاکید کرد و گفت: جا دارد دانشگاه علوم پزشکی نیز درخصوص انجام وظایف خود و تکمیل اقداماتی که از سایر منابع ملی تأمین اعتبار شده‌اند اهتمام جدی داشته باشد.

 

محسنی با اشاره به اهتمام و اعلام آمادگی نماینده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی برای بازسازی و تجهیز بیمارستان امام حسن مجتبی(ع)، تصریح کرد: با گذشت سه ماه، هنوز اقدامی درخصوص آماده‌سازی و ارائه نقشه و مشخصات و کارخواسته طرح بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام نشده است.

 

فرماندار فومن خواستار تسریع کار دانشگاه علوم پزشکی در توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان در شهرستان فومن شد و خاطرنشان کرد: پس از اقدام دانشگاه علوم پزشکی استان جهت ارائه نقشه مشخصات و کارخواسته خود به منظور بازسازی و تجهیز زیرساخت‌های بهداشت و درمان شامل بیمارستان فومن و تعدادی از خانه‌های بهداشت شهرستان، عملیات اجرایی توسط ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان فومن آغاز خواهد شد.

کد خبر 939901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha