کانون های مساجد مرکز جذب نوجوانان و جوانان برای فعالیت های فرهنگی و دینی است

سقاء گفت: کانون ها در مساجد مرکز جذب نوجوانان و جوانان برای فعالیت های فرهنگی و دینی است و مساجد با الگوی طراز انقلاب اسلامی می تواند رویکرد نوینی در مواجه با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (29 خردادماه) در نشست فعالان کانون های مساجد در سالن جلسه شهدای هنرمند فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: دهه کرامت از مناسبت های پیش رو است که همه مدیران کانون های مساجد باید برنامه های فرهنگی و اجتماعی متناسب با شرایط بیماری کرونا را به همین مناسبت برنامه ریزی و اجرایی کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: سال گذشته بیش از یک هزار برنامه مختلف به مناسبت دهه کرامت در سطح استان اردبیل برگزار شد که امیدواریم امسال نیز برنامه های فرهنگی، هنری، اجتماعی، دینی و قرآنی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نیز انجام شود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: کانون ها در مساجد مرکز جذب نوجوانان و جوانان برای فعالیت های فرهنگی و دینی است و مساجد با الگوی طراز انقلاب اسلامی می تواند رویکرد نوینی در مواجه با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب باشد.

 

سقاء بیان کرد: مسجد طراز انقلاب اسلامی محلی برای تربیت جوانان نخبه و خلاق است که فرصت کشف استعدادها و خلاقیت های آنها را فراهم می کند و باید بستر این طرح های تربیتی در کانون ها مهیا شود.

 

وی اعلام داشت: تشکیل گروه های فکری و اجرایی در مسجد با هدف فعال سازی این مرکز دینی با طراز انقلاب اسلامی می تواند مقدمه ای برای مشارکت بیشتر نوجوانان و جوانان محله باشد.

 

سقاء خاطر نشان کرد: مناطق محروم شهرها نیازمند شناسایی آسیب ها به ویژه در حوزه اجتماعی است که این مهم را نیز مسجد طراز انقلاب اسلامی می تواند در قالب کارهای فرهنگی اجرایی و عملیاتی کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: فعالیت های ارزشمند فعالان کانون های مساجد خود نقش تاثیرگذاری در رساندن مساجد به طراز انقلاب اسلامی دارد.

کد خبر 940066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha