ضرورت برنامه ریزی برای جذب جوانان مستعد در مدارس علمیه

حجت الاسلام عبداللهی، رسالت حوزه علمیه را تربیت جوانانی آگاه به زمانه خواند و گفت: در جذب جوانان مستعد و با استعداد باید برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «احد عبداللهی»، امروز در دیدار با امام جمعه و  کادر مدیریتی مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا با تأکید بر اینکه طلاب نباید نسبت به مسائل روز و مشکلات جامعه بی تفاوت باشند، اظهار داشت: در این راستا طلبه باید دارای بنیه علمی و تبلیغی قوی باشد.

 

مدیر حوزه علمیه لرستان با تأکید بر اینکه طلبه باید نسبت به مسائل روز آگاه باشد، افزود: بصیر بودن، بی تفاوت نبودن به مسائل روز جامعه، با تقوا بودن، تبلیغ بر پایه علم و اخلاق از ویژگی های مهم طلاب است.

 

وی ادامه داد: باید طلابی تربیت شود که در سایه بنیه علمی، تبلیغی و پژوهشی قوی بتوانند در زمینه های مختلف قلم بزنند و در رفع مسائل و مشکلات جامعه به ویژه در زمینه فرهنگی نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.

 

حجت الاسلام عبداللهی اظهار داشت: مهم ترین رسالت حوزه علمیه تربیت طلبه با بصیرت، آگاه به زمانه، طلبه ای فعال و با پشتکار است، در این زمینه باید در زمان پذیرش طلاب جدیدالورود به انگیزه و هدف داوطلب توجه شود.

 

وی با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی و شناسایی جوانان مستعد جهت ورود به حوزه، اذعان داشت: جوانانی باید جذب حوزه علمیه شوند که در این مراکز حوزوی رشد یابند و استعداد طلبگی آنان شکوفا شود و به هدف خود برسند.

کد خبر 940079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha