نماز جمعه ۳۰ خرداد ماه در ۱۰ شهر خراسان جنوبی اقامه می شود

امینی گفت: نمازجمعه این هفته در ۱۰ شهر خراسان جنوبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقامه خواهد شد.

«ابوالفضل امینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با بیان اینکه نماز جمعه این هفته با تائید ستاد ملی مقابله با کرونا و با رعایت موارد بهداشتی در مناطق و شهرهای با وضعیت سفید (کم خطر) و زرد (خطر متوسط) استان برگزار می‌شود، گفت: بر این اساس نماز جمعه این هفته در ۱۰ شهر استان خراسان جنوبی با وضعیت سفید و زرد از نظر شیوع کرونا اقامه خواهد شد.

 

مسئول ستادهای نماز جمعه استان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در مناطق قرمز، اقامه نماز جمعه تا اطلاع ثانوی متوقف است، افزود: فردا نماز جمعه در شهرهای بیرجند، نهبندان، قاین، فردوس، سربیشه، طبس (به جزء عشق آباد) و ارسک در شهرستان بشرویه برگزار نمی شود.

 

امینی با تاکید بر اینکه در استان ۲۶ میعادگاه نماز جمعه وجود دارد، بیان کرد: نمازجمعه ۳۰ خردادماه در تمام شهرهای دارای وضعیت سفید و زرد اقامه می‌شود.

 

وی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط نمازگزاران همچنین به همراه داشتن ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده، مهر و سجاده شخصی تاکید کرد.

 

مسئول ستادهای نماز جمعه استان خراسان جنوبی با بیان اینکه موراد بهداشتی با وسواس و دقت خاصی در میعادگاه های نماز جمعه استان رعایت می شود، ادامه داد: خوشبختانه تاکنون مورد مبتلا به ویروس کرونا در محل نماز های جمعه استان شناسایی نشده است.

 

 

کد خبر 940084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha