دمای هوا در خراسان رضوی کاهش پیدا می کند

اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط استان از جمله شهرستان مشهد، افزایش ابر و ادامه روند کاهشی دمای هوا را پیش بینی کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، براساس اطلاعات اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی، تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی نشان دهنده آن است که پدیده غالب طی پنج روز آینده در استان افزایش سرعت و شدت وزش باد است که طی ۴۸ ساعت آینده وزش باد در برخی نقاط استان گاهی شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود.

 

ضمن این که طی امروز و فردا شاهد رشد و افزایش ابرناکی در نیمه شمالی استان با احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده در ارتفاعات این نیمه از استان خواهیم بود، از نظر دمایی نیز، روند کاهش دمای هوا تا فردا در سطح استان ادامه دارد.

 

در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۱۴ درجه سانتیگراد خنک‎ ترین و سرخس با بیشینه دمای ۴۴ درجه سانتیگراد گرم‎ ترین شهر های استان خراسان رضوی بوده‌ اند، طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوا شهر مشهد به ترتیب ۲۲ و ۳۹ درجه سانتیگراد بوده است.

 

همچنین آسمان امروز پنجشنبه شهرستان مشهد، صاف در بعد ازظهر افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می شود، همچنین دمای هوای امروز مشهد درخنک ترین زمان ۱۹ درجه سانتیگراد که درگرم ترین زمان به ۳۴درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

کد خبر 940118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha