مازندران از مزیت شرکت‌های سرمایه‌گذاری بانک ها بی بهره است

بابایی کارنامی گفت: یکی از عقب افتادگی استان این است که ما از مزیت شرکت‌های سرمایه‌گذاری بانک ها در استان مازندران برخوردار نیستیم در حالی که این همه شاخص‌های توسعه‌ای را داریم، البته برخی از شرکت‌ها اصلا در استان ما سرمایه‌گذاری نمی‌کنند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، « علی بابایی کارنامی » امروز(29خرداد) در  نشست هم اندیشی وزیر اقتصاد و دارایی با فعالان اقتصادی استان مازندران، گفت:  در بودجه سال جاری، ۲۱  تبصره در خصوص فعالیت اقتصادی داریم که یکی این است که حاکمیت قانون مبنای کار باشد ولی بنظرم این قانون بد نوشته شده است و  سیاست خودمحوری بیداد می کند.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی افزود: سوال اینجاست که صندوق توسعه ملی به عنوان ظرفیت اساسی برای فعالان اقتصادی چند درصد و چه مقدار به مازندران کمک می کند. بانک پول مردم را جمع می‌کند به مردم تحویل می‌دهد این‌ کار تغییری در فضای کسب و کار ایجاد نمی‌کند.

 

بابایی کارنامی خاطرنشان کرد: یکی از عقب افتادگی استان این است که ما از مزیت شرکت‌های سرمایه‌گذاری بانک ها در استان مازندران برخوردار نیستیم در حالی که این همه شاخص‌های توسعه‌ای را داریم، البته برخی از شرکت‌ها اصلا در استان ما سرمایه‌گذاری نمی‌کنند.

 

وی گفت: در استان مازندران زیرساخت‌های توسعه‌ای خوبی نداریم مازندران باید از نظر زیرساخت‌ها غنی شود برای این‌ کار باید یک ستاد فنی تخصیص بدهید.

 

بابایی کارنامی در پایان خواستار تعامل با اتاق بازرگانی شد و بیان کرد: باید کمیته‌ای ناظر بر عملکرد پروژه‌های کلان ، گمرک، مالیات و مباحث بانکی تشکیل شود تا بصورت هفتگی گزارش بدهند همکاران ما آمادگی برای  نظارت دارند، متأسفانه خیلی عقب هستیم.

کد خبر 940153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha