توزیع گوشت نذری میان نیازمندان به همت کانون بسیج فرهنگیان جهرم

نیکفر گفت: همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) و به همت کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم ۴۹ بسته گوشت نذری میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

«مهدی نیکفر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: سنت حسنه کمک به همنوعان که همواره در زندگی مردم ساری و جاری بوده با تاکید رهبری انقلاب، مدتی است که رنگ و جلوه ای خاص به خود گرفته و در هر مکان که می نگری این زیبایی ها جلوه گر شده است.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم افزود: کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم نیز در طول ماه های گذشته خدمات شایانی را در راستای کمک به همنوعان از خود به نمایش گذاشته که نمونه آن توزیع بسته های مواد غذایی در چند مرحله میان خانواده نیازمند بوده است.

 

وی با اشاره به اقدام این کانون در راستای کمک به همنوعان، تاکید کرد: این روند که در ماه رمضان قوت بیشتری گرفته اکنون نیز ادامه دارد و در آخرین اقدام کانون بسیج فرهنگیان جهرم که همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) انجام شد، با قربانی کردن گوسفند، گوشت آن میان نیازمندان تقسیم شد.

 

نیکفر ادامه داد: در این برنامه یک رأس گوسفند به ارزش ۲۵ میلیون ریال ذبح و  گوشت آن در قالب بسته های نیم کیلویی میان 49 خانواده کم بضاعت توزیع شده است.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش جهرم در پایان گفت: هزینه این اقدام خداپسندانه، توسط یکی از خیران جهرمی، تامین شده است.

کد خبر 940193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha