شیوع کرونا همه جامعه را متوجه معنویات فراموش شده کرد

حجت‌الاسلام محمدی‌لائینی گفت: شیوع ویروس کرونا همه مردم جامعه را متوجه معنویات فراموش شده کرد تا بیش از پیش به خدا و اهل بیت(ع) متوسل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان نکا،  حجت‌الاسلام «محمدصادق محمدی‌لائینی» امروز ( 30 خرداد)  در خطبه‌های نماز جمعه نکا گفت: سال سختی را پشت سرگذاشتیم و سیل، زلزله، شهادت سردار سلیمانی، حادثه هواپیمایی و شیوع ویروس کرونا از اتفاقات سال گذشته بود.

 

امام جمعه نکا گفت: شیوع کرونا موجب شد که با توجه به همه گیر بودن این ویروس، مدتی نماز جمعه تعطیل باشد و اکنون هم با رعایت دستورالعمل بهداشتی اولین اقامه نماز جمعه را در شهرستان نکا داشتیم.

 

وی با بیان اینکه حفظ سلامت از تاکیدات مهم دین اسلام است، اظهار کرد: در دوران کرونا مردم برای حفظ سلامت بسیاری از کار و تلاش خود را کنار گذاشته و اقدام به تعطیلی بازار و مشاغل خود کردند که همه این مسائل برای حفط سلامت جامعه بود.

 

حجت‌الاسلام محمدی‌لائینی گفت: شیوع ویروس کرونا همه ما را متوجه معنویات فراموش شده کرد تا بیش از پیش به خدا و اهل بیت(ع) متوسل شویم.

 

وی در ادامه سخنان خود افزود: خداوند این بار قدرت خود را با کرونا به ما و جهانیان نشان داد و همه ما دیدیم که علم و دانش در برابر این ویروس ناتوان شد و تاکنون قادر به ساخت واکسن برای مداوای این بیماری نشدند و در حال آزمایشات مختلف هستند.

 

امام جمعه نکا با اشاره به اینکه همه اقشار در دوران کرونا جانانه وارد میدان شدند و کمک کار مقابله با این ویروس بودند، خاطر نشان کرد: نباید کمک های مردمی زنان و مردان از نظر دور نگه داشته شود و باید قدردان این تلاش ها باشیم.

 

حجت‌الاسلام محمدی‌لائینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گسترش موج نژادپرستی در آمریکا یادآور شد: مردم آمریکا این روزها با دو ویروس دست به گریبان هستند که وحشیانه می‌تازند و کرونا و دولت نژادپرست آمریکا دو ویروسی هستند که وحشیانه بر مردم آمریکا می‌تازند.

 

وی گفت: تقوی الهی مهمترین راه رستگاری و سلامت همه ماست که باید با تقویت تقوای الهی برای رشد و تعالی خود و جامعه گام برداریم.

کد خبر 940257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha