فقط کارکنان شاغل در پمپ‌‌بنزین‌ها موظف به فرایند سوخت‌گیری خودروها هستند

فرماندار آبادان گفت: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ در شهرستان آبادان از روز (شنبه ۳۱ خرداد) تنها کارکنان شاغل در پمپ‌بنزین‌ها وظیفه فرایند سوخت‌گیری خودروها را برعهده دارند.

«سید زین‌العابدین موسوی» عصر امروز (جمعه 30 خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ضروری است فرآیند سوخت‌گیری در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت، توسط کارکنان شاغل در جایگاه‌ها صورت پذیرد.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان با بیان اینکه نباید فرآیند سوخت‌گیری و پرداخت هزینه بدون دستکش یک‌بار مصرف نباید انجام شود افزود: کارکنان جایگاه‌ها اجازه ندارند امر سوخت‌گیری خودروها را به رانندگان محول کنند.

 

وی بر لزوم عدم دریافت وجه اضافی بابت سوخت‌گیری توسط کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت تاکید و این اقدام را ممنوع اعلام کرد و یادآور شد: این دستورالعمل از روز (شنبه 31 خرداد) برای کلیه جایگاه‌های عرضه سوخت سطح شهرستان لازم‌الاجراست و باید کارکنان جایگاه‌های سوخت این موضوع را رعایت کنند.

 

موسوی خواستار اطلاع‌رسانی شهروندان در صورت مشاهده تخلفات سطح شهرستان آبادان شد و تاکید کرد: شهروندان هر گونه تخلف را به سامانه‌ 190 مرکز بهداشت، 124 اداره صمت و دفتر بازرسی فرمانداری ویژه آبادان گزارش دهند تا با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.

 

کد خبر 940267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha