مشورت های حقوقی از وقوع منکرات پیشگیری می کند

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه آموزش و آگاهی بخشی مسائل حقوقی به مردم امری ضروری است، گفت: مشورت های حقوقی از وقوع منکرات پیشگیری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» صبح امروز (۳۱ خرداد) در نشست با اعضای کمیته حقوقی و قضائیه ستاد که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار شد، گفت: در بخش حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بسترهای مناسبی وجود دارد و تاکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام گرفته است.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و عضو شورای استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: جامعه نیازمند مشورت های حقوقی است و از کمیته حقوقی و قضائیه ستاد علاوه بر احصاء جنبه های حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر انتظار است که بدنبال مشورت های کلان در سایر موضوعات نیز باشد.

 

وی در ادامه افزود: مشورت های حقوقی به نوعی پیشگیری از وقوع منکرات در جامعه است.

 

حجت الاسلام نوفرستی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه کمیته حقوقی و قضائیه تنها کارکرد آن مشورت حقوقی به نیروهای مردمی و سایر آحاد جامعه نیست، بیان کرد: یکی از مأموریت های این کمیته بایستی بررسی ابعاد حقوقی و قضائیه موضوعاتی باشد که در آن منکری در حال شکل گیری و یا وقوع می باشد؛ است.

 

عضو شورای استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی عنوان کرد: اشراف مردم به مسائل حقوقی و همچنین حمایت ستاد از اقدامات قانونی آمران به معروف و ناهیان از منکر سبب می شود قدم هایی محکم و منسجم برداشته شود.

کد خبر 940321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha