عفاف و حجاب مهم ترین اولویت فرهنگی است

فتایی در تشریح برنامه های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در استان، گفت: تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه مهم ترین اولویت فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، «احمد حسین فتایی» امروز(31 خرداد) در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های فرهنگی هفته عفاف و حجاب در لرستان، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های فرهنگی وهنری برای تقویت فرهنگ غنی حجاب و عفاف ضروری است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به برنامه های فرهنگی در هفته گرامیداشت عفاف و حجاب، افزود: عفاف و حجاب از مهمترین موضوعات و اولویت های فرهنگی کشور است که وجوه گوناگون آن باید در قالب برنامه های مختلف تبیین و تشریح شود.

 

وی  تصریح کرد: بر همین اساس این اداره کل در هفته عفاف و حجاب سال جاری، برنامه فرهنگی متنوعی را در سطح استان به اجرا در می آورد. 

 

فتایی ادامه داد: برگزاری مسابقه استانی طراحی پوستر، برگزاری نمایشگاه های عکس موضوعی در شهرستانهای استان، معرفی کتاب های تخصصی از طریق پرتال اداره کل، برگزاری مسابقات فرهنگی و همچنین تجلیل از بانوان هنرمند و خبرنگار محجبه مهمترین اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته عفاف و حجاب خواهد بود.

 

گفتنی است، برنامه های هفته عفاف و حجاب از ۱۵ تا ۲۱ تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

 

کد خبر 940511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha