کانون های مساجد شهرستان نایین رتبه برتر «فهما» در استان اصفهان را کسب کردند

فخارزاده گفت: کانون های فرهنگی مساجد شهرستان نایین توانستند رتبه برتر استان اصفهان در طرح ملی فهما را کسب نمایند.

«ماشاءالله فخارزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نایین با بیان اینکه کانون های مساجد شهرستان نایین در نخستین رویداد ملی فهما در سطح استان اصفهان موفق به کسب رتبه برتر شده اند، گفت: این طرح به منظور کشف و شناسایی استعدادهای مردمی در کانون‌های مساجد در 18 رشته برگزار شد و کانون ها از طریق ثبت اطلاعات مربوط به فعالیت‌های خود در سامانه بچه‌های مسجد در این رویداد شرکت کردند. 

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نایین با تبریک به مدیران مسئول و همه اعضای کانون های مسجد شهرستان افزود: خوشبختانه با همت و پشتکار کانون های مساجد شهرستان نایین توانستیم رتبه اول این رویداد عظیم را در استان و در میان شهرستان های استان کسب نمائیم.


فخارزاده خاطر نشان کرد: رویداد ملی «فهما» میدان عرضه خلاقیت ها، ایده ها، طرح ها و برنامه های کانون های مساجد بود که فضای رقابتی مطلوبی را فراهم کرد تا کانون های مساجد ضمن تعامل با یکدیگر؛ کارها و ایده های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. فضای رقابت و مشارکت کانون‌ها و اعضای آنها در این طرح به صورت مردم‌نهاد، داوطلبانه، در دل مسجد و با حضور شبکه عظیم بچه‌های مسجد شکل گرفت و پیش رفت.

 

کد خبر 940520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha