کسب رتبه دوم در جشنواره معماری نوین تدریس توسط معلم آبادانی

رمضانی از درخشش معلم آبادانی و کسب رتبه دوم در جشنواره معماری نوین تدریس استانی خبر داد و گفت: این آموزگار، معلم پایه اول دبستان مدرسه شهیده فرحناز بچاری با موضع تدریس روز برفی «آموزش نشانه ف» موفق به کسب رتبه دوم جشنواره معماری نوین تدریس شد.

«حبیب‌الله رمضانی» امروز (شنبه ۳۱ خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، اجرای طرح‌های مبتکرانه را حائز اهمیت خواند و اظهار کرد: برگزاری جشنواره معماری نوین تدریس سبب بروز زمینه خلاقیت و نوآوری بین معلمان می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش آبادان از افتخارآفرینی و درخشش معلم پایه اول دبستان یکی از مدارس آبادان در جشنواره معماری نوین تدریس استانی خبر داد و افزود: زینب زیارتی آموزگار پایه اول دبستان مدرسه شهیده فرحناز بچاری با موضع تدریس روز برفی «آموزش نشانه ف» موفق به کسب رتبه دوم جشنواره معماری نوین تدریس شد.

 

وی اضافه کرد: بدون تردید اگر معلمان در زمینه طراحی، روش‌های تدریس‌شان از روش‌های نوین و متناسب با شرایط دانش‌آموز، پایه و مقطع تحصیلی، فرهنگ و مناطق جغرافیایی استفاده کنند عملا بازدهی در فرایند یاددهی و یادگیری به مراتب بالاتر رفته و شاهد بروز تحولاتی ریشه‌ای در ساختار آموزشی کشور در مقطع ابتدایی خواهیم بود.

 

رمضانی ضمن تبریک برای کسب این دستاورد ارزشمند یاد آور شد: از تلاش‌های انجام شده توسط مدیر و آموزگار آموزشگاه، حوزه معاونت آموزش ابتدایی و سایر  دست اندرکارانی که در این افتخار سهیم بودند تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

کد خبر 940563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha