فعالیت بیش از ۱۲۰۰ کانون فرهنگی در فارس

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۲۰۰ کانون فعال هستند، گفت: سامانه «فهما» باعث می شود تا برنامه های کانون ها بهتر رصد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (شنبه 31 خرداد) در جلسه رونمایی پایگاه اطلاع رسانی «فهما» در فارس که در دفتر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس برگزار شد، گفت: سامانه «فهما» یک پایگاه خوب برای انعکاس برنامه های کانون ها هست که امیدوارم برای کانون های استان و کشور بهره بیشتری از آن ببرند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس با تاکید بر اینکه این سامانه باعث می شود تا کانون ها از یکدیگر الگو گیری داشته باشند، یادآور شد: ستادهای استانی هم در رصد برنامه های کانون ها توفیق بیشتر دارند و این باعث می شود تا در برنامه ریزی ها موفق عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 200 کانون فعال هستند، اظهار کرد: برای برنامه ریزی بلند مدت و آینده نگرانه می توان از این سایت استفاده کرد و از آمار این سایت می توان برداشت صحیح و خوب داشت و با برنامه ریزی صحیح و دقیق تر و با سرکشی بیشتر به اهداف بالاتری پیرامون کانون ها دست یافت.

کد خبر 940586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha