تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ماسال/ شایسته‌سالاری مبنای انتصاب مدیران است

محمدیاری با اشاره به اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ماسال در اولویت است گفت: شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران دخیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «حسن محمدیاری» ظهر امروز(شنبه، ۳۱ خرداد) در جلسه شورای اداری ماسال که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: بعد از برگزاری باشکوه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جامعه ما وضعیت خاصی داشت و ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها و جلسات را به تعطیلی کشاند.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی افزود: باید جلسات این‌چنینی استمرار داشته باشد و تلاش همه این باشد که چالش‌های شهرستان را با کمک هم رفع کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه از همه کسانی که در برگزاری این دوره از انتخابات نقش برجسته داشتند و سایر کسانی که به نوعی دست اندرکار بودند تشکر می‌شود گفت: حوزه‌ تالش، رضوانشهر و ماسال سالم‌ترین انتخابات را پشت سر گذاشت.

 

محمدیاری با بیان اینکه این انتخابات در سایه امنیتی که تحت لوای رهبری داهیانه امام خامنه‌ای و ایثارگری شهدا حاصل شده برگزار شد تصریح کرد: خدمت به مردم و اطاعت محض از رهبری در راستای اصلاح امور باید مدنظر همه باشد.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دغدغه همه ما تلاش و خدمت به مردم است خاطرنشان کرد: ما موظفیم به فرمایش امام راحل که «مردم ولی نعمت ما هستند» جامه عمل بپوشانیم.

 

وی با اشاره به اینکه مردم امروز همان مردم دوران انقلاب هستند که به جنگ کمک کردند و امروز در برابر همه تحریم‌های ظاللمانه ایستادگی می‌کنند اظهار کرد: اولین وظیفه شرعی و شاه بیت وظایف ما مردم‌داری است و مردم را باید ارباب خود بدانیم.

 

محمدیاری با بیان اینکه آبروی انسان‌ها برای ما اصل اولیه است افزود: تکریم و راه اندازی کار مردم جز همین آبرو محسوب می‌شود.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهرستان مشکلات زیادی اعم از بیکاری، اشتغال، منابع طبیعی، محیط زیست، کسب و کار و به ویژه جاده‌های شهری و روستایی که نیازمند به یک ترمیم اساسی است، وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه در بودجه امسال سهمیه قیر برای شهرستان اختصاص پیدا نکرده است تصریح کرد: درصددیم از طریق ارتباطات ملی سهمیه قیری برای شهرستان در نظر بگیرند.

 

محمدیاری با بیان اینکه چالش اول ما آبادانی راه‌های روستایی و شهری است خاطرنشان کرد: در برنامه کاری خود داریم که حلقه ارتباطی بین دهیاران و شهرداران با معاونت شهری کشور باشیم تا با قدرت در سطح ملی جلساتی را که منشا اثر هستند و خروجی آن به نفع مردم باشد، داشته باشیم.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در ابتدا باید پروژه‌های اصلی شهرستان را که ناتمام است به اتمام برسانیم اظهار کرد: در شهرستان ماسال جاده مواصلاتی به گیلوان خیلی مهم بوده و در حال اجرایی شدن است.

 

وی افزود: اولویت ما تکمیل پروژه‌هایی است که در واقع به عنوان پروژه اصلی شهرستان مطرح است که بتوانیم پروژه های ناتمام را به اتمام برسانیم.

 

محمدیاری با بیان اینکه سد لاستیکی ماسال هم در اولویت است گفت: شاخص ما در کار شایسته‌سالاری است که در این راستا افراد شایسته به کار خود ادامه دهند و در مسئولیتشان باقی بمانند.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر تعامل و هماهنگی وجود داشته باشد مردم به سختی نمی‌افتند تصریح کرد: در شایسته سالاری مدیران، سلامت اخلاقی، مالی و تعهد آنها مهم است.

 

وی با بیان اینکه اگر در پستی کم‌کاری از مدیری دیده شود اجبار به جابجایی وی هستیم خاطرنشان کرد: رقابت انتخاباتی باید تبدیل به رفاقت شود و در راستای برداشتن چالش‌ها و مشکلات مردم، انتظار به همدلی و اتحاد بین مسئولان است.

 

محمدیاری با اشاره به اینکه زمانی وارد مجلس شدیم که متاسفانه در شرایط بحرانی اقتصادی قرار داشته و تحت فشارهای ظالمانه استکبار هستیم اظهار کرد: تلاش مضاعف و جهش در تولید بیشتر می‌تواند چاره حل مشکلات باشد.

 

کد خبر 940603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha