روزانه به طور میانگین ۲۰۰ نفر در سیستان و بلوچستان به کرونا مبتلا می شوند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه اکثر بیماران کرونایی در سیستان و بلوچستان با حال عمومی خیلی بد به بیمارستان مراجعه می کنند، گفت: روزانه به طور میانگین ۲۰۰ نفر در سیستان و بلوچستان به کرونا مبتلا می شوند.

«قاسم میری علی آبادی» در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: شمار قربانیان بیماران کرونایی در سیستان و بلوچستان روبه افزایش است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: با وجود تاکیدات فراوان مردم به توصیه های بهداشتی بی توجهی می کنند.

 

میری علی آبادی یادآور شد: در ده روز گذشته به طور میانگین 200 نفر در سیستان و بلوچستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند و این زنگ خطری برای استان ما است.

 

وی افزود: اکثر تخت هایی را که در بیمارستان ها برای پذیرش بیماران کرونایی پیش بینی شده بود پر شده و  تخت های جدید را برای پذیرش بیماران آماده کرده ایم.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: اکثر بیماران کرونایی با شرایط حال عمومی خیلی بد مراجعه می کنند که نیاز به بخش مراقبت های ویژه دارند.

 

میری علی آبادی یادآور شد: کسانی که تست کرونای آنان مثبت می شود و پزشک تشخیص می دهد که بیمار باید بستری شود این بستری شدن را به تاخیر نیندازند زیرا که دیر بستری شدن نتیجه آن می شود که مریض به بخش مراقبت های ویژه برود.

 

وی با بیان اینکه هیچ گونه تصمیم جدیدی برای بازگشت محدودیت های کرونا گرفته نشده است، افزود: تعطیل کردن فایده ای ندارد و باید مردم  این آگاهی را پیدا کنند که این بیماری کرونا خطرناک است و در سطح جامعه وجود دارد.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از بازگشایی تالارهای پذیرایی در استان خبر داد و یادآور شد: با توجه به اینکه عروسی ها در منازل گرفته می شود تصمیم بر آن شد تالار های پذیرایی بازگشایی شوند لذا تالارهای پذیرایی با نصف ظرفیت می توانند آغاز به کار کنند.

 

کد خبر 940710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha