فعالیت ۱۸۰ روحانی در جبهه مقابله با کرونا

حجت‌الاسلام شکریان به فعالیت های ضد کرونایی ۱۸۰ روحانی اشاره کرد و گفت: روحانیون علاوه بر فعالیت در سنگر دین، در حوادث مختلف نظیر کمک به سیل‌زدگان، زلزله‌زدگان، دستگیری از محرومین و... در کنار مردم هستند؛ از ابتدای شیوع کرونا نیز خودجوش خدمت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام «ناصر شکریان» امروز (یکم تیر) در همایش تجلیل از پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های فرهنگی و تبلیغی استان مازندران که به مناسبت پاسداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در مصلی امام خمینی (ره) مرکز استان برگزار شد، ضمن قدردانی از فعالیت گروه‌های جهادی و فعالان حوزه تبلیغ در دوران شیوع کرونا، اظهار کرد: از دیرباز طلاب و روحانیون علاوه بر فعالیت در سنگر دین و کمک به ارتقای آگاهی و دانش اقشار مختلف جامعه در خصوص آموزه‌های قرآنی و دینی و...  در حوادث مختلف نظیر کمک به سیل‌زدگان، زلزله‌زدگان، دستگیری از محرومین و... نیز در کنار مردم هستند اکنون نیز از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا در سطح استان مازندران، بسیاری از طلاب و روحانیان به‌صورت خودجوش خدمات‌رسانی کردند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به فعالیت 180 روحانی در جبهه مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: همچنین ۲۶۰ هیئت مذهبی و کانون‌های فرهنگی، ۱۸۰ موسسه  قرآنی و ۱۲۰ مسجد فعال در حوزه خدمات اجتماعی به اقشار مختلف جامعه خدماتی نظیر تغسیل و تدفین اموات کرونایی، ضدعفونی اماکن و معابر، تولید و توزیع اقلام بهداشتی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و ارائه مشاوره به خانواده‌های درگیر با کرونا ارائه دادند.

 

وی از سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یکی از اثرگذارترین و مهم‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی یادکرد و گفت: رهبر معظم انقلاب ، سازمان تبلیغات اسلامی را یکی از مؤثرترین نهادها در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی معرفی کردند. 

 

حجت‌الاسلام شکریان از آموزش بیش از ده هزار کادر متخصص در حوزه قرآن خبر داد و خاطرنشان شد: مازندران طی 15 سال متوالی در جایگاه نخست فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی کشور قرار دارد.

 

وی به فعالیت آموزشکده‌های مداحی برای تربیت مداحان تراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و  گفت: دبیرستان‌های معارف اسلامی به‌عنوان مرکز تربیت نیروهایی در تراز انقلاب اسلامی اقدامات در خورتحسین دارند.

 

 

کد خبر 940835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha