۲۰ روحانی در  روستاهای محروم خوسف  مستقر شدند

حجت الاسلام سحرابی نژاد گفت: ۲۰ روحانی در مناطق و روستاهای محروم خوسف جذب و مستقر شدند.

حجت الاسلام «ابوالقاسم سحرابی نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: 10 نفر روحانی دائم و 10 روحانی بومی در روستاها و مناطق محروم خوسف مستقر شده اند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوسف از اعزام 300 نفر روحانی در مناسبت های مذهبی، ملی به روستاها در طول سال خبر داد و گفت: راه اندازی و ارتقای نماز جماعت از 6 مورد به 60 مورد نماز جماعت توسط برادران و خواهر طلبه در مساجد، مدارس و ادارات از دیگر فعالیت های این اداره است.

 

سحرابی نژاد افزود: ساختمان مجتمع اداری دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی با 500 متر زیربنا در 2 طبقه احداث شده است و در حال حاضر 30 باب دارالقرآن شهری و روستایی در سطح شهرستان خوسف راه اندازی شده است.

 

وی بیان کرد: تاکنون 90 هیات مذهبی و 85 نفر از مداحان ساماندهی و کد دار شده اند، همچنین پنج کانون فرهنگی و تبلیغاتی در سطح شهرستان خوسف تاسیس شده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوسف افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان، بازاریان، روحانیون، خواهران طلبه، جوانان و مداحان و شناسایی و حمایت فرهنگی از 150 مسجد و 30 امام جماعت و راه اندازی 12 کتابخانه شبستان در مساجد از دیگر فعالیت اداره تبلیغات اسلامی خوسف است.

 

حجت الاسلام سحرابی نژاد گفت: اعتکاف و کلاس های اوقات فراغت در 15 پایگاه شهری و روستایی برگزار شده است و 30 خواهر طلبه و 20 نفر از مبلغان در مناسبت ها مختلف سازماندهی، آموزش و اعزام شده اند.

کد خبر 940859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha