حل مشکل آب شرب شهر ماهدشت کرج در دستور کار فرمانداری/ مسیر نهر سیاه جوب بازگشایی می شود

قاسم پور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص بازگشایی و ساماندهی نهر سیاه جوب و پیشگیری از طغیان رودخانه دلمبر گفت: حل مشکل آب شرب شهر ماهدشت کرج در دستور کار فرمانداری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « غفور قاسم پور» طی نشست شورای اداری با هدف بررسی راهکارهای حل مشکل آب شرب شهر ماهدشت که صبح شنبه 1 تیر در فرمانداری کرج انجام شد گفت: مسأله آب شرب منطقه ماهدشت کرج یکی از دغدغه های جدی است که همواره نسبت به حل این مشکلات اقداماتی صورت گرفته است.

معاون استاندار البرز افزود: در راستای بازگشایی مسیر نهر سیاه جوب مقرر شد که شهرداری کرج، محمدشهر و ماهدشت با همکاری دادستانی طی مدت یک هفته نسبت به رفع معارضین اقدام کنند.

وی توضیح داد: به جهت ساماندهی نهر سیاه جوب در جلسه گذشته مقرر شد که شرکت آب و منطقه ای استان البرز طی یک هفته نسبت به ارائه طرح مطالعاتی و اجرایی اقدام نمایند.

قاسم پور خاطرنشان کرد: به منظور اجرای طرح مطالعاتی بنا شد تا فرمانداری کرج با ایجاد هماهنگی نسبت به صدور مجوزهای لازم جهت تصویربرداری مسیر نهر دلمبر اقدام کند.

معاون استاندار البرز تصریح کرد: همچنین به منظور پیشگیری از طغیان رودخانه دلمبر و سیاه جوب مقرر شد تا اداره کل منابع طبیعی در اسرع نسبت به اجرای طرح آبخیزداری در حوزه های بالا دست اقدام نماید.

فرماندار کرج در پایان یکی از مشکلات این شهر را معضل آب فروشی ذکر کرد و گفت: مبارزه با معضل آب فروشی یکی از اقدامات و برنامه های جدی در منطقه شهر ماهدشت از طرف فرمانداری و دیگر مسئولان مرتبط است. 

 

کد خبر 940910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha