برپایی نمایشگاه هفته بازخوانی افشای حقوق بشر آمریکایی در یاسوج

به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، نمایشگاهی در یاسوج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»، امروز (1 تیرماه) نمایشگاهی در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد (شهر یاسوج) افتتاح شد.

 

حجت الاسلام «سیدجواد خاضع» در حاشیه این نمایشگاه، گفت: با توجه به جنایت های بی شمار آمریکا در دنیا و حمایت از گروهک های تروریستی، به منظور آشنایی مردم با بخشی از این جنایت ها، نمایشگاه در یاسوج افتتاح شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد آمریکا را بزرگ ترین ناقض حقوق بشر در دنیا دانست و اظهار کرد: گاهی شبهه هایی مطرح می شود که نظام جمهوری اسلامی چرا آمریکا را تحریک یا با این کشور مقابله می کند؟.

 

وی در توضیح این مطلب یادآور شد: باید گفت چرا آمریکا از آن طرف دنیا در منطقه ما حضور داشته باشد، قبل از انقلاب آمریکا در کشور ما مرتکب جنایت شده بود و آن زمان ولایت فقیه، جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و موشک نبود، این نشان دهنده این است که آمریکا خوی جنایتکارانه و ضدحقوق بشری داشته و ربطی به انقلاب ندارد.

 

خاضع با بیان اینکه در کشورهای عراق، سوریه، لیبی و هرجایی که حقوق بشر نقض می شود آمریکا حضور دارد، گفت: از دید سردمداران آمریکا سیاه پوستان این کشور بشر به حساب نمی آیند چه برسد به مردم منطقه آسیا، ایران، افغانستان، لیبی و دیگر کشورها؛ زیرا طبق تفکر سرمایه داری این مردم را بشر حساب نمی کنند.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، با بیان اینکه نمایشگاه حقوق بشر آمریکایی جمعه این هفته در مصلی امام خمینی (ره) افتتاح می شود، گفت: این آمادگی وجود دارد که در این فاصله زمانی اگر اداره و نهادی قصد برگزاری نمایشگاه را داشت، پوسترها را در اختیار آنها قرار دهیم.

 

گفتنی است، از ششم تا 12 تیرماه هرسال به نام هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» نام گذاری شده است.

سوء‌قصد نافرجام به حضرت آیت‌ الله ‌العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) در ششم تیرماه ۱۳۶۰، بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران در هفتم تیر ۱۳۶۰ توسط سازمان منافقین و به شهادت رساندن آیت‌الله بهشتی و ۷۲ نفر از یاران ایشان، بمباران شیمیایی سردشت در هشتم تیرماه سال ۱۳۶۶، به شهادت رساندن محمد کچویی رئیس زندان اوین در هشتم تیرماه ۱۳۶۰، به شهادت رساندن آیت ‌الله صدوقی امام جمعه یزد در ۱۱ تیرماه ۱۳۶۱ و شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی وینسنس در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷ از مهم ترین جنایات آمریکا، ایادی آنان و منافقین در این بازه زمانی است.

 

کد خبر 940934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha