بهره برداری از اقامتگاه بومگردی در یک روستای تاریخی پاسارگاد

محسن نژاد گفت: اقامتگاه بوم‌گردی «قاجاریه» در روستای تاریخی «قوام‌آباد» از توابع شهرستان پاسارگاد با ظرفیت اقامتی ۴۵ به مرحله بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید موئد محسن‌نژاد»، امروز (یکشنبه 1 تیر) از بهره‌برداری از یک اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان پاسارگاد خبر داد و به خبرنگاران گفت: اقامتگاه بوم‌گردی «قاجاریه» در روستای تاریخی «قوام‌آباد» از توابع شهرستان پاسارگاد به مرحله بهره‌برداری رسید.

معاون گردشگری اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان فارس افزود: این اقامتگاه بومگردی که از ظرفیت اقامتی 45 نفری برخوردار است با 20 میلیارد ریال سرمایه گذاری به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: مساحت اقامتگاه مورد نظر بیش از 6 هزار متر مربع است و زیر بنای 700 متر مربعی دارد.

محسن نژاد با اشاره به نقش مطلوب ایجاد اقامتگاه های بومگردی در مناطق روستایی بیان کرد: ایجاد این اقامتگاه موجب تقویت و توسعه گردشگری در این منطقه روستایی می شود و اشتغال زایی برای جوامع محلی را در پی دارد.

وی تصریح کرد: با راه اندازی مراکز اقامتی در مناطق روستایی، امکان اسکان و اقامت بیشتر گردشگران فراهم می شود و فرصتی برای آشنایی بیشتر با گردشگری محلی و داشته های بومی یک منطقه ایجاد خواهد شد.

 

کد خبر 940990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha