افرادی که در جامعه اسلامی زندگی می‌کنند قدر اسلام را نمی‌دانند

یامامورا گفت: قدر اسلام را مسلمان باید بدانیم، افرادی که در محیط اسلامی زندگی می‌کنند آنطور که باید قدر دین اسلام را نمی‌دانند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،‌ «کونیکو یامامورا» در همایش سراسری گام دوم تبلیغ با رونمایی از کتاب مهاجر سرزمین آفتاب که بیان خاطرات این مادر شهید در ایران است عنوان کرد: خیلی خوشحال هستم و به خود میبالم که با اسلام آشنا شدم، اگر من اکنون در ژاپن زندگی می‌کردم، هیچ اطلاعاتی درباره اسلام و خدا نداشتم.

 

مادر شهید ژاپنی دفاع‌مقدس افزود: من تشکر می‌کنم از آقای بابایی که من را با دین اسلام آشنا کرد و هر چقدر با اسلام بیشتر آشنا می‌شوم، اشتیاقم نسبت به آن بیشتر می‌شود.

 

وی ادامه داد: قبل از انقلاب به کشور ایران سفر کردم و در محله‌ای زندگی می‌کردم که اغلب انقلابی بودند و کم کم رنگ و بوی انقلابی پیدا کردم.

 

 تصریح کرد: قدر اسلام را مسلمان باید بداند، افرادی که در محیط اسلامی زندگی می‌کنند زیاد قدر دین اسلام را نمی‌دانند؛ من دلم می‌سوزد برای جوانانی که نسل سوم و یاچهارم انقلاب هستند، به این دلیل که آن‌ها اطلاعات زیادی از انقلاب و جنگ ندارند.

 

کونیکو یامامورا تأکید کرد: من و همه کسانی که انقلاب کرده‌اند و یا به انقلاب اسلامی اعتقاد دارند،‌ وظیفه داریم درک صحیح از انقلاب را به جوانان نسل جدید انتقال دهیم.

 

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: فرهنگ و تمدن ایران بسیار مهم است و من هیچ وقت فکر نمی‌کردم که زندگی من تبدیل به کتاب شود و این فقط به خواست خدا و لطف دوستانم انجام شده است.

کد خبر 940991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha