تهیه سند جهش تولید در گلستان

عابدی از تنظیم سند جهش تولید در گلستان خبر داد و گفت: به زودی تفاهم نامه اجرایی این سند بین دستگاه های اجرایی و استان منعقد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «قدرت الله عابدی» عصر امروز (یکشنبه یکم تیر) در کارگروه اقتصادی و اشتغال و سرمایه گذاری استان گلستان اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال تفاهم نامه ای در حوزه جهش تولید از سوی  استاندار گلستان با رئیس سازمان برنامه و بودجه منعقد خواهد شد.

 

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی گلستان ادامه داد: نگاه ما این است که همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «جهش تولید ابزار قدرت است» بتوانیم با قاچاق مبارزه شود و محصولات صادرات محور داشته باشیم.

 

عابدی تاکید کرد: چارچوب و فرازهای سند جهش تولید مشخص شده است و بین دستگاه های اجرایی و استان منعقد می شود.

 

وی گفت: در تهیه این سند وزارت کشور برای 31 شهرستان کمتر توسعه یافته مدلی را طراحی کرد که از آن الگو استفاده شده است تا کاملا این سند قابلیت اجرایی داشته باشد.

 

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی گلستان به اهمیت سند جهش تولید اشاره کرد و افزود: در حوزه جهش تولید اگر بنا است اقداماتی انجام شود باید نقشه راه مشخص داشته باشیم.

 

عابدی بیان کرد: امیدواریم کمیته ای به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی به منظور تحقق مفاد این سند در استان گلستان با ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان شکل بگیرد.

 

گفتنی است، در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری گلستان کلیات این سند به تصویب رسید و با تاکید استاندار بنا شد دستگاه های اجرایی همکاری کنند تا این تفاهم نامه ها به زودی منعقد شود.

 

کد خبر 941016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha