ارتباط و هم افزایی با عامه مردم رسالت جدید سازمان تبلیغات اسلامی  است

حجت الاسلام قربانپور گفت: در رسالت جدید سازمان تبلیغات اسلامی در بیانیه گام دوم رهبر انقلاب ارتباط و هم افزایی با جامعه هدف همان عامه مردم و برطرف کردن مشکلات مردم تبیین شده است.

حجت الاسلام «صفرقربانپور» به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: ضرورت تبلیغ دین برپایه مردمی و عمومی بودن مورد تأکید است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: صدور فرمان تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی نشان دهنده تیزبینی، آگاهی کامل و بینش سیاسی بالای امام راحل، همچنین احساس نیاز ایشان برای تبلیغ دین مبین اسلام در جامعه سیاسی آن دوران بود.

 

وی با بیان اینکه رویکرد اداره تبلیغات اسلامی استان مرکزی تبیین ارزش های معارف  دینی است ادامه داد: مبلغان طلایه داران اندیشه‌های دینی و قرآنی جامعه هستند و امروز دین مهم‌ترین نیاز ضروری جوامع اسلامی و انسانی است که این امر مهم مسئله اهمیت تبلیغ را صدچندان می‌کند.

 

حجت الاسلام قربانپور تصریح کرد: در گام دوم انقلاب برای تحقق اسلام ناب محمدی و دستگیری از نیازمندان گام های موثری برداشته خواهد شد.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: در رسالت جدید سازمان تبلیغات در بیانیه گام دوم رهبر انقلاب ارتباط و هم افزایی با جامعه هدف همان عامه مردم، تعامل بین دستگاه های اجرایی برای برطرف کردن مشکلات مردم و تسریع و تسهیل کار جامعه هدف و در نهایت اسلام ناب تبیین شده است.

 

وی گفت: به مناسبت یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز اطلاع‌رسانی دینی همایش گام دوم  تبلیغ و تجلیل و تقدیر از فعالان عرصه های اجتماعی و جهاد روایت برگزار شد و در پایان از فعالان عرصه قرآنی، ورزشی، اهل قلم، خادمین جهادی و استادان حوزه و دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

 

          

کد خبر 941243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha